jag vill känna mig behövd, känna mig älskad. Jag måste det. Jag känner mig så otroligt värdelös många gånger och vet inte vad jag ska ta mig till. Känns som jag är i vägen, ställer till med bråk och jag vet inte allt vad jag får kastat på mig. Känns så sjukt piss bara. Jag behöver känna mig behövd av min sambo och inte som nån som kommer sist av alla och när man blir prioriterad och får känna sig lite omtyckt är det för jag försökt ta mitt liv. Men då är jag tycka synd om offret - jag hatar det. Eftersom det är det enda jag får uppmärksamhet av (känns det som för mig, speciellt när jag inte mår bra) blir det nästan som ett beroende att försöka ta livet av sig för uppmärksamhet och det är SKIT. En dag kommer jag ju lyckas antagligen, om jag inte får bra hjälp snart. Det enda jag vill är att få bekräftelse, t.ex när jag ska gå ut med en kompis att få höra kommer sakna dig eller får jag följa med?. Eller få frågan om att vara med hans vänner. Få berättat för mig vad jag betyder och inte bara ett "och jag dig" när man säger jag älskar dig. Jag vill få det sagt till mig av honom utan att jag säger något först. Förlåt för ett superrörigt inlägg, vi är precis mitt uppe i ett bråk och han sa åt mig att ta en Sobril så nu har jag gjort det och lagt mig i sängen. Får se om man orkar hålla sig vaken och se mello eller om jag slocknar redan nu för kvällen. kram

Kommentera

Publiceras ej