Fan vad tungt det känns idag, det trycker över bröstet. Jag sitter i skolan och kan verkligen inte koncentrera mig. Det är första dagen i skolan sen senaste inläggningen. Fredag idag, blev utskriven i onsdagskväll. Hade en dag hemma igår och sov ikapp allt och försökte landa. Det är för tidigt för mig att vara i skolan. Behöver verkligen vara sjukskriven igen känner jag, men jag har inte tid. Prestationsångest så det skriker om det. Jag känner panik i hela kroppen, jag lämnade in alla mina medicin rester igår, jag har inga tabletter att försöka ta livet av mig mer. Min backup är helt borta. Måste jag hoppa framför tåget nu? fan fan fan. 

Skriver lite om min bakrund och kort om min historia så ni får lära känna mig när jag kommer hem efter skolan. 
dagbok, psykiskohälsa, självmordsförsök,

Kommentera

Publiceras ej